Ciekawe informacje

MICE - 5 powodów, dla których warto

MICE – 5 powodów, dla których warto korzystać z turystyki biznesowej

MICE – czyli turystyka biznesowa – stała się ostatnimi czasy niezwykle popularna. Oferuje ona wiele – od organizacji wyjazdów służbowych, przez targi i kongresy, aż po imprezy integracyjne dla firm. Czym dokładnie jest i dlaczego warto z niej korzystać?

Krótko o MICE – czym jest turystyka biznesowa?

Exhibitions, Incentives, Conferences and Exhibitions Industry – w skrócie MICE jest sektorem usług, którego klientem docelowym są firmy. W kwestii samej specyfiki działania, turystyka biznesowa jest ściśle związana z logistyką. Zajmuje się organizacją eventów, szkoleń, seminariów, podróży służbowych czy imprez firmowych.

Okazuje się jednak, że MICE dla biznesu oznacza znacznie więcej, niż to. Co konkretnie mamy na myśli? Przykładów jest mnóstwo – oto 5 największych korzyści, jakie turystyka biznesowa daje Twojej firmie!

1. MICE pozwala poprawić wydajność zespołu

Drugi człon skrótu MICE oznacza Incentives – czyli motywatory lub bodźce. Należy to rozumieć dosłownie. Imprezy integracyjne dla firm, kursy motywacyjne, szkolenia branżowe czy seminaria pozwalają nauczyć Twoich pracowników wielu przydatnych rzeczy. Ponadto – umożliwiają zmotywowanie ich i wypracowanie sprawnego systemu komunikacji. Sprawny i zgrany zespół to z kolei fundament każdej poważnej firmy!

Konferencja zorganizowana dzięki MICE

2. Dzięki turystyce biznesowej możesz budować wizerunek firmy

Organizacja konferencji nie należy do prostych zadań. Trudno jednocześnie zadbać o merytorykę i ciekawą formę. Dzięki MICE nie musisz się tym przejmować. Firma z branży turystyki biznesowej zadba o profesjonalne nagłośnienie, ciekawą oprawę graficzną, a także komfortową przestrzeń i interesujące rozrywki w przerwach. Dzięki temu uczestnicy konferencji będą postrzegać Twoją firmę jako nowoczesną i profesjonalną.

3. Turystyka biznesowe to lepsze relacje z klientami

Spotkania i podróże służbowe są jedną z podstawowych czynności, jakie odbywają się w ramach działalności firmy. Rozmawiasz podczas nich z klientami i starasz się ich zainteresować sobą i swoją firmą.

Oferta MICE z zakresu organizacji spotkań pozwala wprowadzić je na wyższy poziom. Zapomnij o nudnej rozmowie przy obiedzie czy jeszcze gorzej – w biurze. Dzięki MICE możesz wybrać się z klientem na degustację wina, kurs baristyczny czy koncert muzyki klasycznej. Dla was obu będzie to interesujące doświadczenie – dzięki czemu łatwiej przełamiecie lody i znajdziecie wspólny język.

4. Dzięki MICE poszerzasz swoje grono odbiorców

Najlepszą okazją do zaznaczenia pozycji swojej firmy na rynku jest uczestnictwo w targach, kongresach i innych, podobnych eventach. Jeśli jednak zależy Ci na jak najlepszym efekcie – musisz naprawdę się postarać. Organizacja stoiska, a także zaplanowanie prezentacji i zrealizowanie jej jest trudne, skomplikowane i czasochłonne.

Dzięki usługom biznesowym z zakresu MICE możesz bardzo skutecznie promować produkt i firmę. Firma z branży turystyki biznesowej zadba o to, aby wszystko przebiegło sprawnie. Nada również Twojemu stoisku i wydarzeniu kreatywną formę. Dzięki temu przyciągniesz uwagę odbiorców, a oni sami z siebie zaczną szukać informacji na temat Twojej firmy.

Zasadniczo nie ma lepszego sposobu na poszerzenie swojego grona odbiorców.

5. MICE oszczędza Twój czas i nerwy

We wszystkich wyżej wymienionych obszarach firma MICE dba o estetykę i interesującą formę wydarzeń czy przedsięwzięć – jednak to nie wszystko. Zajmuje się bowiem również wszystkimi kwestiami logistycznymi – jak rezerwacja przestrzeni, sal, wynajem sprzętu nagłośnieniowego, umowa ze szkoleniowcami czy plan pobytu w jakimś miejscu.

Oszczędność czasu dzięki usłudze MICE

Dzięki temu, że turystyka biznesowa wszystkie te elementy “bierze na siebie” – Ty oszczędzasz czas i pieniądze. Firmy, które zajmują się usługami biznesowymi są bowiem w stanie uzyskać dużo lepsze warunki od tych, które osiągnąłbyś Ty, zajmując się wszystkim na własną rękę.

Zamiast tracić czas na dzwonienie i umawianie terminów – możesz skupić się na warstwie merytorycznej. Przygotować lepszą ofertę dla klienta czy wzbogacić repertuar konferencji.