Istnieje mnóstwo hoteli na całym świecie i każdy z nich ma nieco odmienną politykę wobec swoich gości. Na pewno w standardzie jest zapewnienie im pościeli, ręcznika, coraz częściej również środków czystości (jak pasta do zębów, szampon i żel pod prysznic). Niektórzy decydują się na dostarczenie klientom szlafroków. Warto przy okazji pomyśleć o kapciach dla nich. Dlaczego?
Kapcie dla gości – dlaczego warto?
Goście hotelowi rezerwują nocleg z najróżniejszych powodów. Wielu z nich pakuje się jednak na wyjazd w pośpiechu do niewielkiej walizki. Na ogół nie mają oni czasu, aby pomyśleć o włożeniu do niej kapci, nierzadko brakuje im na nie miejsca. Bez pantofli w hotelu można rzecz jasna jakoś przetrwać. Mimo to goście docenią to, że w ich pokoju znalazły się kapcie. Na pewne wzrośnie w ich oczach prestiż danego hotelu. Przede wszystkim poczują się oni bardziej komfortowo, a swój pobyt i zakwaterowanie ocenią jako udane. Jest jeszcze jeden powód, dla którego warto zakupić kapcie dla gości. Zwiększa to prawdopodobieństwo, że będą oni poruszać się po obiekcie właśnie w pantoflach, co przekłada się na czyste i niezarysowane podłogi.
Jeśli kapcie hotelowe, to najlepiej z logo
Decydując się na kapcie hotelowe, należy zadbać o to, aby znalazło się na nich logo hotelu. Dlaczego? Ponieważ sprawia to, że prezentują się one bardziej luksusowo, a gość od razu buduje w swojej głowie pozytywne skojarzenia względem hotelu. W końcu oferuje on podstawowe wyposażone, które zostało oznakowane, a co za tym idzie – jest wyjątkowe. Kapcie hotelowe z logo to obowiązkowy dodatek w każdym ekskluzywnym hotelu oraz SPA, choć sięgnąć po nie mogą również zakwaterowania, które oferują przeciętny standard. Nazwa hotelu na pantoflach pokazuje, że dba on o każdy drobiazg i buduje swoją niepowtarzalną markę.
Warto pamiętać, że goście lubią wracać do sprawdzonych hoteli. Często rekomendują oni także zakwaterowanie swoim przyjaciołom oraz rodzinie. Z tego powodu dobrze zatroszczyć się o to, aby ich pobyt w hotelu był maksymalnie wygodny. Mogłoby się wydawać, że kapcie hotelowe dla gości to mało znaczący szczegół. A jednak klienci zwracają na to uwagę. Pamiętają, że chodzi po zimnej posadce na bosaka czy musieli przychodzić w butach do stołówki, mimo że nie planowali wychodzić z obiektu.
Nie ma więc co się zastanawiać. Kapcie hotelowe dla gości to nieduży wydatek, a tak wiele zmienia w odbiorze hotelu przez klientów. Oczywiście, pantofle nie muszą zawierać logo obiektu, chociaż jest to wskazane, zwłaszcza w przypadku hoteli, które chcą budować rozpoznawalną markę.